Завдання 2


Мої семикласники, ви добре справилися із «хмаринкою  слів» і отримали свої нагороди, але цього не достатньо, щоб Русалочки відкрили скриньку. Час швидко плине. Скоро БАЛ, потрібно поспішати,  а ключа з кодом так і немає.
Найменша донька царя Аріель разом з своїми друзями - крабом Себастьяном та рибкою Флаундером  плавали у морських та океанічних водах, каталися на хвилях, в пошуках зоологічного коду. Аж раптом, чиясь постать смугаста, чи то плямиста, а то мабуть сіро-буро-малинова з величезною швидкістю проскочила кріз них.
 Друзі ледь встигли побачити, що у цієї істоти величезні очі з обох боків голови, на тоненьких стебельцях винесені далеко в сторони або стирчать угору, як телескоп. За нею у воді «висіла»  величезна чорнильна рідина темною плямою, яка за формою була подібна на цю істоту.Ця істота постійно мала при собі робочий катридж і використовує його під час друку свого зображення.
«Що це таке? З якого роду - племені?»,- закричала Русалочка.






За допомогою морської  «карти знань» спробуйте  дізнатися Хто є володарем з морських тварин такої  «знатної крові»? та  біологічні  особливості організації цих тварин.

Тепер потрібно проявити свої здібності та творчість і за допомогою мотиватора та демотиватора відобразити цікаві факти з життя цієї істоти.
Нагадую:
         Демотиватор: це зображення картинки, взятої в чорну рамочку із розміщеною під нею підписом  та особливими коментаріями до неї, часом найнесподіванішими, яка наштовхує на різного роду роздумами.
         Мотиватор: це надихаюча на щось картинка, стимулююча на дію або на  якусь зміну.
Підказка:
          Сервіси для побудови:  *  http://demotivatorium.ru/demotivators/create/
                                                           *   http://www.photoprikol.net/?do=dem
Результати відправляйте донькам – Русалочкам за це ви отримаєте ще додатково – 1 перлинку.



Немає коментарів:

Дописати коментар