Мої семикласники, ви добре справилися із «хмаринкою слів» і отримали свої нагороди, але цього не достатньо, щоб Русалочки відкрили скриньку. Час швидко плине.
Скоро БАЛ, потрібно поспішати, а ключа з кодом так і немає.
Найменша донька царя
Аріель разом з своїми друзями - крабом Себастьяном та рибкою Флаундером плавали у морських та океанічних водах, каталися на хвилях, в
пошуках зоологічного коду. Аж
раптом, чиясь постать смугаста, чи то плямиста, а то мабуть сіро-буро-малинова
з величезною швидкістю проскочила кріз них.
Друзі ледь
встигли побачити, що у цієї істоти величезні очі з обох боків голови, на
тоненьких стебельцях винесені далеко в сторони або стирчать угору, як телескоп.
За нею у воді «висіла» величезна чорнильна
рідина темною плямою, яка за формою була подібна на цю істоту.Ця істота
постійно мала при собі робочий катридж і використовує його під час друку свого
зображення.
«Що це таке? З якого
роду - племені?»,- закричала
Русалочка.
За допомогою морської «карти знань» спробуйте дізнатися Хто є володарем з
морських тварин такої «знатної крові»? та біологічні особливості організації цих тварин.
Тепер потрібно проявити свої здібності та
творчість і за допомогою мотиватора та демотиватора відобразити цікаві факти з життя цієї істоти.
Нагадую:
Демотиватор: це зображення картинки, взятої в чорну
рамочку із розміщеною під нею підписом та особливими
коментаріями до неї, часом найнесподіванішими, яка наштовхує на різного роду роздумами.
Мотиватор: це надихаюча на щось картинка, стимулююча на дію або на якусь зміну.
Підказка:
Результати відправляйте донькам – Русалочкам за це
ви отримаєте ще додатково – 1 перлинку.
Немає коментарів:
Дописати коментар